Wow, de activatiecampagne die we voor en met de Volksbank mochten uitrollen is genomineerd voor een SAN award. 6 juni horen we of we deze prestigieuze reclameprijs ook mogen ontvangen… maar de eer om voor het tweede jaar op rij genomineerd te zijn maakt ons al super dankbaar en blij!

Geef een uurtje - TV commercial

Over de campagne

Het doel van de campagne is heel Nederland inspireren om iets goeds te doen voor een ander. Dat kan namelijk iedereen, je hebt altijd wel ergens een uurtje over. Een uur voelt misschien als niets bijzonders. Er zitten er 24 in een dag. 8760 en een beetje in een jaar. Maar een uurtje hulp krijgen is heel speciaal. Hiermee kun je écht het verschil maken in het leven van een ander.

Voor de campagne is een TV commercial opgenomen, ging Everon Jackson Hooi vloggend vrijwilligen, werd er een swipe test gemaakt om snel je perfecte do good match te vinden, werden de mooie verhalen opgetekend en álle uurtjes hulp verzameld op 1 plek en ge-ematched.

Het resultaat? Meer dan 60.000 uurtjes geleverde hulp. Indrukwekkend genoeg voor die zo gewilde SAN award nominatie. We kijken uit naar de uitreiking 6 juni, maar alleen deze 2e nominatie op rij is al een enorme eer! Dankjewel de Volksbank collega’s en crew, samen voor een Beter Nederland ✌️

Geschreven door:

Anne van Roosmalen
Impact advies & Marketing

Best gelezen

Tweede SAN nominatie voor activatie campagne

Wow, de activatiecampagne die we voor en met de Volksbank mochten uitrollen is genomineerd voor een SAN award. 6 juni...
Lees verder

Gratis zomerdoe(goed)boek

Vier keer per jaar ontwikkelen we voor onze partners verrassende activatiecampagnes voor meer vrijwillige inzet. De aankomende zomercampagne delen we...
Lees verder

Kijken: Masterclass Trends Vrijwillige Inzet 2022

Wat zijn de nieuwste trends voor 2022? Met welke activiteiten bereik je nieuwe/jongere/meer vrijwilligers? Tijdens deze masterclass, opgenomen tijdens het...
Lees verder