Wow, de activatiecampagne die we voor en met de Volksbank mochten uitrollen is genomineerd voor een SAN award. 6 juni horen we of we deze prestigieuze reclameprijs ook mogen ontvangen… maar de eer om voor het tweede jaar op rij genomineerd te zijn maakt ons al super dankbaar en blij!

Geef een uurtje - TV commercial

Over de campagne

Het doel van de campagne is heel Nederland inspireren om iets goeds te doen voor een ander. Dat kan namelijk iedereen, je hebt altijd wel ergens een uurtje over. Een uur voelt misschien als niets bijzonders. Er zitten er 24 in een dag. 8760 en een beetje in een jaar. Maar een uurtje hulp krijgen is heel speciaal. Hiermee kun je écht het verschil maken in het leven van een ander.

Voor de campagne is een TV commercial opgenomen, ging Everon Jackson Hooi vloggend vrijwilligen, werd er een swipe test gemaakt om snel je perfecte do good match te vinden, werden de mooie verhalen opgetekend en álle uurtjes hulp verzameld op 1 plek en ge-ematched.

Het resultaat? Meer dan 60.000 uurtjes geleverde hulp. Indrukwekkend genoeg voor die zo gewilde SAN award nominatie. We kijken uit naar de uitreiking 6 juni, maar alleen deze 2e nominatie op rij is al een enorme eer! Dankjewel de Volksbank collega’s en crew, samen voor een Beter Nederland ✌️

Geschreven door:

Anne van Roosmalen
Impact advies & Marketing

Best gelezen

E-book Trends Vrijwillige Inzet 2024 [Free download]

YES, hij is er weer: het e-book met dé trends voor vrijwillige inzet en vrijwilligerswerk 2024. Gebaseerd op het grootste vrijwilligersonderzoek...
Lees verder

E-book Trends Vrijwillige Inzet 2023 [Free download]

Hij is er weer: het e-book met dé trends voor vrijwillige inzet 2023. Gebaseerd op het grootste vrijwilligersonderzoek van Europa,...
Lees verder

Sociale impact en resultaten 2022 [infographic]

NLvoorelkaar is sinds de oprichting in 2011 uitgegroeid tot het grootste do good platform van Nederland. We zijn ontzettend trots...
Lees verder