WIE ZIJN WIJ?

Je gaat werken bij Social Care Network, een Social Enterprise met een missie! Met ruim 70 digitale platformen verbinden wij op een vernieuwende manier vraag en aanbod van vrijwillige inzet. Het bekendste platform heet ‘NLvoorelkaar’, het grootste platform (meer dan 200.000 deelnemers) in Nederland waarop wereldverbeteraars in contact worden gebracht met particulieren en organisaties die hulp kunnen gebruiken.

Op een nét vernieuwd kantoor nabij centrum en het station van Breda creëren we met een mooi team van 18 collega’s elke dag meer impact. Wij maken doing good makkelijk, inspirerend en voor iedereen toegankelijk. Omdat we steeds verder groeien hebben we ter versterking van het projectmanagement team versterking nodig.

In 1 minuut: dit is NLvoorelkaar

JUNIOR CUSTOMER SUCCES MANAGER
Samen met 3 collega’s ben je het eerste aanspreekpunt voor onze partners. Dit zijn welzijnsorganisaties, vrijwilligerscentrales, gemeentes en bedrijven. Samen helpen en versterken we elkaar in het nastreven van de gestelde doelen. Dit doen we door het implementeren van een online matching platform per partner. Ieder platform gebruikt dezelfde techniek, maar heeft zijn eigen look&feel. Daarnaast bieden we ondersteuning met marketingcampagnes, data-analyses en persoonlijke klantsupport, zodat zij ervoor kunnen zorgen dat iedereen de hulp krijgt die hij/zij nodig heeft.

WAT GA JE DOEN?

  • Je gaat nieuwe partners begeleiden in het implementatieproces, coördineert het proces en bent aanwezig tijdens de trainingen die we aan onze nieuwe partners geven. 
  • Je bewaakt de kwaliteit van onze methodiek door het up-to-date houden van alle informatie rondom onze partners over bijvoorbeeld hun speerpunten, contractdata en contactpersonen up-to-date in onze systemen.
  • Tijdens gesprekken met partners luister je goed en hierdoor geef je ook proactief advies op maat. 
  • Jij komt met creatieve oplossingen en mogelijkheden, waar mogelijk onderbouwd met data. 
  • Je duikt af en toe in de cijfers en bepaalt aan de hand van een analyse waar verbetermogelijkheden liggen voor partners.
  • Je hebt organisatie skills en vindt het leuk om onze IMPACT exchange met alle partners te organiseren. Dit doe je uiteraard samen met je collega’s.

 

DIT BRENG JE MEE

  • Je bent een enthousiasteling in het maken van maatschappelijke impact. 
  • Je bent in staat duurzame relaties op te bouwen en te onderhouden.
  • Sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.
  • Je vindt het interessant om data om te zetten in concrete verbetertips voor de klant.
  • Affiniteit met digitale tools zoals Mailchimp, Powerpoint, Canva. Jij vindt (online) jouw weg wel!
  • Je bent proactief, klantvriendelijk en oplossingsgericht.
  • Je bent goed in schakelen en in staat om meerdere ballen tegelijk in de lucht te houden.
  • Collega’s en/of vrienden kennen jou als iemand die van overzicht en lijstjes houdt en het leuk vindt om dingen te organiseren.

 

WAT KUN JE VAN ONS VERWACHTEN 

  • Een contract voor bepaalde tijd (met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd), van 32-40 uur per week
  • Een marktconform salaris (2400-3000€ o.b.v. 1fte afhankelijk van relevante werkervaring) én we bieden wij vooral ook de kans om een bijdrage te leveren aan de maatschappelijke impact.
  • Uitgebreide pensioenregeling waarmee we ook goed voor je oude dag zorgen.
  • Flexibiliteit rond werkuren, -locaties en kantoordagen. Wekelijks op dinsdag wordt er gezamenlijk op kantoor gewerkt, op andere dagen ben je uiteraard ook welkom maar je kunt er ook voor kiezen om thuis of in een koffietentje te werken. 
  • Thuiswerk- en reiskostenvergoeding.
  • Telefoon en laptop van de zaak.
  • Een informele werksfeer met leuke collega’s waarmee we regelmatig leuke dingen doen als een borrel, samen vrijwilligen of een gezamenlijke stappenchallenge. We hebben een platte organisatiestructuur waardoor met jouw ideeën echt wat gedaan wordt!
  • Een verzorgde gezonde lunch wanneer je op kantoor werkt.
  • Wanneer je zin hebt kun je deelnemen aan bootcamp trainingen 2x per week.

 

ENTHOUSIAST GEWORDEN?

Neem ons dan vooral hierin mee in jouw motivatie! Graag je cv en motivatie (in welke vorm dan ook) mailen naar HR@nlvoorelkaar.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je vragen of wil je meer informatie over de rol van Junior customer succes manager? Bel of app met Lindy (0636453168).


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Misschien ken je NLvoorelkaar van TV: