We werken al ruim 7 jaar samen aan Vughtvoorelkaar en het is nog steeds heel fijn. De marketingcampagnes vind ik het leukst. Het is leuk om mensen enthousiast te maken voor vrijwillige inzet, om iets te doen voor die ander. Omdat je samen met anderen hetzelfde concept uitrolt (en aanpast waar je wil) kun sparren waar nodig. Ze hebben een goed gevolg en niet onbelangrijk, het is heel praktisch en makkelijk voor onszelf om ze neer te zetten.

Het mooiste resultaat dat we behaald hebben is dat we een jongere doelgroep bereiken en activeren. De doelgroep 25-40 jaar werd voorheen bijna niet bereikt en nu is het juist de groep die het platform het meest gebruikt. Waar ik ook heel blij van werd is het makkelijk matchen. Je blijft er tussenuit als vrijwilligerscentrale, de vrijwilliger heeft meteen direct met de organisatie contact. Dat gaat heel goed en scheelt ons tijd.

Wat onze samenwerking bijzonder maakt is dat op het moment dat je aangeeft dat je dingen anders wil, er echt gekeken wordt naar de mogelijkheid om dat te kunnen doen. Er wordt ook duidelijk uitgelegd als het niet kan. Doordat je je kritische kant mag laten zien word het eigenlijk steeds beter en maak je met elkaar een goed werkend platform!

Geschreven door:


Best gelezen

Tweede SAN nominatie voor activatie campagne

Wow, de activatiecampagne die we voor en met de Volksbank mochten uitrollen is genomineerd voor een SAN award. 6 juni...
Lees verder

Gratis zomerdoe(goed)boek

Vier keer per jaar ontwikkelen we voor onze partners verrassende activatiecampagnes voor meer vrijwillige inzet. De aankomende zomercampagne delen we...
Lees verder

Kijken: Masterclass Trends Vrijwillige Inzet 2022

Wat zijn de nieuwste trends voor 2022? Met welke activiteiten bereik je nieuwe/jongere/meer vrijwilligers? Tijdens deze masterclass, opgenomen tijdens het...
Lees verder