We hebben meerdere bedrijven bezocht, bekeken en gesprekken mee gevoerd. We hebben ook bedacht dat we misschien moeten we een eigen site bouwen. Maar we hebben toch voor NLvoorelkaar gekozen.

De doorslag gaf dat zij uiteindelijk het grootste platform zijn met de meeste lokale partners zijn. Ook zijn ze altijd aan doorontwikkelen op dit thema.

We merken ook de waarde van de community. Als ik onze impact adviseur bijvoorbeeld een vraag stel, dan zegt ze “oooh maar neem even contact op met die en die”. Iedereen die je vervolgens mailt of belt zegt “o ja tuurlijk kunnen we even meeten of bellen, ja hoor, ik help je wel even op weg”. Dat is echt zo fijn!

 

Geschreven door:


Best gelezen

E-book Trends Vrijwillige Inzet 2023 [Free download]

Hij is er weer: het e-book met dé trends voor vrijwillige inzet 2023. Gebaseerd op het grootste vrijwilligersonderzoek van Europa,...
Lees verder

Sociale impact en resultaten 2022 [infographic]

NLvoorelkaar is sinds de oprichting in 2011 uitgegroeid tot het grootste do good platform van Nederland. We zijn ontzettend trots...
Lees verder

Tweede SAN nominatie voor activatie campagne

Wow, de activatiecampagne die we voor en met de Volksbank mochten uitrollen is genomineerd voor een SAN award. 6 juni...
Lees verder