We hebben meerdere bedrijven bezocht, bekeken en gesprekken mee gevoerd. We hebben ook bedacht dat we misschien moeten we een eigen site bouwen. Maar we hebben toch voor NLvoorelkaar gekozen.

De doorslag gaf dat zij uiteindelijk het grootste platform zijn met de meeste lokale partners zijn. Ook zijn ze altijd aan doorontwikkelen op dit thema.

We merken ook de waarde van de community. Als ik onze impact adviseur bijvoorbeeld een vraag stel, dan zegt ze “oooh maar neem even contact op met die en die”. Iedereen die je vervolgens mailt of belt zegt “o ja tuurlijk kunnen we even meeten of bellen, ja hoor, ik help je wel even op weg”. Dat is echt zo fijn!

 

Geschreven door:


Best gelezen

Tweede SAN nominatie voor activatie campagne

Wow, de activatiecampagne die we voor en met de Volksbank mochten uitrollen is genomineerd voor een SAN award. 6 juni...
Lees verder

Gratis zomerdoe(goed)boek

Vier keer per jaar ontwikkelen we voor onze partners verrassende activatiecampagnes voor meer vrijwillige inzet. De aankomende zomercampagne delen we...
Lees verder

Kijken: Masterclass Trends Vrijwillige Inzet 2022

Wat zijn de nieuwste trends voor 2022? Met welke activiteiten bereik je nieuwe/jongere/meer vrijwilligers? Tijdens deze masterclass, opgenomen tijdens het...
Lees verder