We weten met VHLvoorelkaar een heel andere groep te bereiken, zoals nieuwe vrijwilligers. We merken echt dat er andere mensen vrijwilligerswerk doen dan wanneer we dat niet hadden. Dat zorgt voor meer én jongere vrijwilligers.

Het succes zit in een aantal dingen. De laagdrempeligheid, dat het mensen makkelijk maakt zich aan te bieden als vrijwilliger én organisaties om mee te doen. Ook het matchingssysteem, dat suggesties doet die echt bij je passen werkt heel goed. En tenslotte ook de branding van platform en alle campagnes. Dit maakt vrijwilligerswerk wat luchtiger en daarmee aantrekkelijker voor mensen die er niet mee zijn opgegroeid. Heel blij mee!

Geschreven door:


Best gelezen

E-book Trends Vrijwillige Inzet 2023 [Free download]

Hij is er weer: het e-book met dé trends voor vrijwillige inzet 2023. Gebaseerd op het grootste vrijwilligersonderzoek van Europa,...
Lees verder

Sociale impact en resultaten 2022 [infographic]

NLvoorelkaar is sinds de oprichting in 2011 uitgegroeid tot het grootste do good platform van Nederland. We zijn ontzettend trots...
Lees verder

Tweede SAN nominatie voor activatie campagne

Wow, de activatiecampagne die we voor en met de Volksbank mochten uitrollen is genomineerd voor een SAN award. 6 juni...
Lees verder