We weten met VHLvoorelkaar een heel andere groep te bereiken, zoals nieuwe vrijwilligers. We merken echt dat er andere mensen vrijwilligerswerk doen dan wanneer we dat niet hadden. Dat zorgt voor meer én jongere vrijwilligers.

Het succes zit in een aantal dingen. De laagdrempeligheid, dat het mensen makkelijk maakt zich aan te bieden als vrijwilliger én organisaties om mee te doen. Ook het matchingssysteem, dat suggesties doet die echt bij je passen werkt heel goed. En tenslotte ook de branding van platform en alle campagnes. Dit maakt vrijwilligerswerk wat luchtiger en daarmee aantrekkelijker voor mensen die er niet mee zijn opgegroeid. Heel blij mee!

Geschreven door:


Best gelezen

Tweede SAN nominatie voor activatie campagne

Wow, de activatiecampagne die we voor en met de Volksbank mochten uitrollen is genomineerd voor een SAN award. 6 juni...
Lees verder

Gratis zomerdoe(goed)boek

Vier keer per jaar ontwikkelen we voor onze partners verrassende activatiecampagnes voor meer vrijwillige inzet. De aankomende zomercampagne delen we...
Lees verder

Kijken: Masterclass Trends Vrijwillige Inzet 2022

Wat zijn de nieuwste trends voor 2022? Met welke activiteiten bereik je nieuwe/jongere/meer vrijwilligers? Tijdens deze masterclass, opgenomen tijdens het...
Lees verder