GET READY FOR IMPACT!
Wil jij impact maken als customer success manager? Zet jouw energie en talent in om onze slimme platforms voor vrijwillige inzet te laten groeien en zo bij te dragen aan onze missie: voor 1 miljoen mensen het verschil maken!
Wil jij impact maken als customer success manager? Zet jouw energie en talent in om onze slimme platforms voor vrijwillige inzet te laten groeien en zo bij te dragen aan onze missie: voor 1 miljoen mensen het verschil maken!
Misschien ken je ons al van NLvoorelkaar, het grootste vrijwilligersplatform van Nederland. Dit platform is onze manier om de samenleving iets terug te geven. De organisatie achter NLvoorelkaar heet Social Care Network en wij ontwikkelen innovatieve SAAS-oplossingen die vraag en aanbod van ‘doing good’ naadloos verbinden. Denk aan gemeenten, welzijnsorganisaties én bedrijven.
Onze missie? In 2030 willen we 1 miljoen mensen activeren om sociale impact te maken. Elke dag brengen we die droom dichterbij door mensen te verbinden met kansen om te helpen. Of het nu gaat om eenzaamheid, mantelzorg of inburgering: onze platforms maken dagelijks een verschil.
Met meer dan 80 klanten, waaronder gemeenten zoals Rotterdam (www.zorgzaam010.nl) en bedrijven als Young Capital, bieden we maatwerkplatformen die impact creëren. Vanuit onze dynamische organisatie werken we in-house aan alles: van ontwikkeling tot campagnes en training. Samen werken we vol passie aan onze ambitieuze doelstelling! Doe je mee?
Onze customer success managers (team van 3) zijn het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Wij spreken overigens liever over onze partners, want partners helpen en versterken elkaar in het nastreven van hun doel. Onze partners zijn in 2 groepen in te delen: bedrijven die hun medewerkers motiveren om iets goeds te doen en gemeenten/welzijnspartners die het platform inzetten om vrijwillige inzet te faciliteren en laten groeien. Wij versterken onze partners met een online matching platform, marketing campagnes, analyses en klantsupport zodat we samen kunnen werken aan meer sociale IMPACT.
Jij bent verantwoordelijk voor het behoud en de omzetgroei binnen je eigen klantenportefeuille waar zowel gemeenten als bedrijven onder vallen. Jij zorgt ervoor dat deze partners tevreden zijn én blijven. Door middel van contact met partners, het stellen van de juiste vragen en het opbouwen van een vertrouwensband zien zij jou als sparringspartner en expert. Ze komen bij jou met kansen, uitdagingen en feedback op de dienstverlening. Jij signaleert zo risico’s en (upsell) kansen voor de bestaande contracten. Waar nodig haak jij collega’s aan.
Dit vertaalt zich concreet in de volgende taken:
Wij zoeken iemand met drive, leergierigheid en passie voor impact. Herken je jezelf hierin?
Bij ons krijg je meer dan alleen een baan. Je krijgt de kans om écht impact te maken. Daarnaast bieden we:
Deze functie is beschikbaar voor 32-40 uur per week.
Mail dan jouw cv en motivatie (in welke vorm dan ook) naar HR@nlvoorelkaar.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Heb je vragen of wil je meer informatie over deze rol? Neem contact op met Monic.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.