NLvoorelkaar is genomineerd voor een EFFIE award! De Effie Award is wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Onze corona campagne, bestaande uit TV reclames, out of home marketing én toffe challenges van bekende sporters Rico, Jackie en Dylan inspireerde iedereen om elkaar te helpen via NLvoorelkaar. Want niemand kan alles alleen, alleen samen kunnen we alles.

Effie wachten – fast forward naar november 2020: helaas niet gewonnen, de eer ging naar ASN bank en Zeeman. Ok dat is natuurlijk een beetje balen, maar de beste prijs die we konden winnen was al binnen: meer dan 30.000 gemaakte coronahulp matches! Daar deden we het allemaal voor natuurlijk. En om als klein clubje genomineerd te worden, tussen al die grote merken, is natuurlijk ook ontzettend bijzonder en een grote eer 🤩

Benieuwd naar de campagne die tijdens de eerste coronacrisis in recordtijd is gemaakt (vrijwillig, door deze toppers: UM Nederland Lijm Amsterdam Fresh Bridge Czar – Amsterdam 2twintig PR qontent matters)? Bekijk de inzendingsvideo hieronder.

Super trots en dankbaar voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. Van campagne tot match, dankjewel 🙏

Geschreven door:

Jeroen de Punder
Directeur Social Care Network

Best gelezen

Genomineerd voor een EFFIE award!

NLvoorelkaar is genomineerd voor een EFFIE award! De Effie Award is wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen...
Lees verder

Coronacrisis: ondanks uitbraak van solidariteit ook flinke tekorten [download]

Corona veroorzaakte óók een uitbraak van solidariteit. Maar ondanks dat er alleen al op NLvoorelkaar 9x zoveel mensen hun hulp...
Lees verder

Vijf trends voor vrijwillige inzet in 2020 (PDF)

Wat voor vrijwilligerswerk willen mensen anno 2020 nog doen? Waar liggen kansen voor meer vrijwilligers 'energie' en hoe pak je dat...
Lees verder