Wat een feestje en eer: nóg een award voor onze coronahulp campagne van vorig jaar 🤩🙏🎉
In de categorie ‘Smart Impact’ wonnen we de bronze Award. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.
Leuk om te weten: sinds deze campagne is het aantal impact matches die we elke maand maken tussen mensen die hulp nodig hebben en mensen die willen helpen nog nooit zo hoog geweest. Al meer dan 400.000 matches en 11.5 miljoen uur & counting…. dus deze campagne heeft écht bijgedragen aan duurzame impact en een mooier NL!
Alle credits voor de campagne wederom weer naar Fresh Bridge, qontent matters, VIA Nederland, UM Nederland, Lijm Amsterdam, CZAR – Amsterdam, HELDEN, mønaerk, 2twintig PR, Storm postproduction, Nootweer Music en ook Talpa, Ster, RTL Nederland B.V., DPG Media Nederland, Mediahuis Nederland, Exterion Media NL, Ocean Outdoor Nederland. BEDANKT namens NL(voorelkaar)!
Wij gaan feestend het weekend in 🎉