Wat een feestje en eer: nóg een award voor onze coronahulp campagne van vorig jaar 🤩🙏🎉

In de categorie ‘Smart Impact’ wonnen we de bronze Award. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

Leuk om te weten: sinds deze campagne is het aantal impact matches die we elke maand maken tussen mensen die hulp nodig hebben en mensen die willen helpen nog nooit zo hoog geweest. Al meer dan 400.000 matches en 11.5 miljoen uur & counting…. dus deze campagne heeft écht bijgedragen aan duurzame impact en een mooier NL!

Alle credits voor de campagne wederom weer naar Fresh Bridgeqontent mattersVIA NederlandUM NederlandLijm AmsterdamCZAR – AmsterdamHELDENmønaerk2twintig PRStorm postproductionNootweer Music en ook Talpa, Ster, RTL Nederland B.V., DPG Media Nederland, Mediahuis Nederland, Exterion Media NL, Ocean Outdoor Nederland. BEDANKT namens NL(voorelkaar)!

Wij gaan feestend het weekend in 🎉

Geschreven door:

Anne van Roosmalen
Impact advies & Marketing

Best gelezen

E-book Trends Vrijwillige Inzet 2024 [Free download]

YES, hij is er weer: het e-book met dé trends voor vrijwillige inzet en vrijwilligerswerk 2024. Gebaseerd op het grootste vrijwilligersonderzoek...
Lees verder

E-book Trends Vrijwillige Inzet 2023 [Free download]

Hij is er weer: het e-book met dé trends voor vrijwillige inzet 2023. Gebaseerd op het grootste vrijwilligersonderzoek van Europa,...
Lees verder

Sociale impact en resultaten 2022 [infographic]

NLvoorelkaar is sinds de oprichting in 2011 uitgegroeid tot het grootste do good platform van Nederland. We zijn ontzettend trots...
Lees verder