Wat een feestje en eer: nóg een award voor onze coronahulp campagne van vorig jaar 🤩🙏🎉

In de categorie ‘Smart Impact’ wonnen we de bronze Award. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

Leuk om te weten: sinds deze campagne is het aantal impact matches die we elke maand maken tussen mensen die hulp nodig hebben en mensen die willen helpen nog nooit zo hoog geweest. Al meer dan 400.000 matches en 11.5 miljoen uur & counting…. dus deze campagne heeft écht bijgedragen aan duurzame impact en een mooier NL!

Alle credits voor de campagne wederom weer naar Fresh Bridgeqontent mattersVIA NederlandUM NederlandLijm AmsterdamCZAR – AmsterdamHELDENmønaerk2twintig PRStorm postproductionNootweer Music en ook Talpa, Ster, RTL Nederland B.V., DPG Media Nederland, Mediahuis Nederland, Exterion Media NL, Ocean Outdoor Nederland. BEDANKT namens NL(voorelkaar)!

Wij gaan feestend het weekend in 🎉

Geschreven door:

Anne van Roosmalen
Impact advies & Marketing

Best gelezen

Tweede SAN nominatie voor activatie campagne

Wow, de activatiecampagne die we voor en met de Volksbank mochten uitrollen is genomineerd voor een SAN award. 6 juni...
Lees verder

Gratis zomerdoe(goed)boek

Vier keer per jaar ontwikkelen we voor onze partners verrassende activatiecampagnes voor meer vrijwillige inzet. De aankomende zomercampagne delen we...
Lees verder

Kijken: Masterclass Trends Vrijwillige Inzet 2022

Wat zijn de nieuwste trends voor 2022? Met welke activiteiten bereik je nieuwe/jongere/meer vrijwilligers? Tijdens deze masterclass, opgenomen tijdens het...
Lees verder