Wat een feestje en eer: nóg een award voor onze coronahulp campagne van vorig jaar 🤩🙏🎉

In de categorie ‘Smart Impact’ wonnen we de bronze Award. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

Leuk om te weten: sinds deze campagne is het aantal impact matches die we elke maand maken tussen mensen die hulp nodig hebben en mensen die willen helpen nog nooit zo hoog geweest. Al meer dan 400.000 matches en 11.5 miljoen uur & counting…. dus deze campagne heeft écht bijgedragen aan duurzame impact en een mooier NL!

Alle credits voor de campagne wederom weer naar Fresh Bridgeqontent mattersVIA NederlandUM NederlandLijm AmsterdamCZAR – AmsterdamHELDENmønaerk2twintig PRStorm postproductionNootweer Music en ook Talpa, Ster, RTL Nederland B.V., DPG Media Nederland, Mediahuis Nederland, Exterion Media NL, Ocean Outdoor Nederland. BEDANKT namens NL(voorelkaar)!

Wij gaan feestend het weekend in 🎉

Geschreven door:

Anne van Roosmalen
Impact advies & Marketing

Best gelezen

Trendrapport vrijwilligerswerk 2021 [E-book]

2020 was een jaar om (nooit) te vergeten. Het jaar waarin Corona niet alleen maar een biertje was, Positief niet alleen...
Lees verder

Genomineerd voor een EFFIE award!

NLvoorelkaar is genomineerd voor een EFFIE award! De Effie Award is wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen...
Lees verder

Coronacrisis: ondanks uitbraak van solidariteit ook flinke tekorten [download]

Corona veroorzaakte óók een uitbraak van solidariteit. Maar ondanks dat er alleen al op NLvoorelkaar 9x zoveel mensen hun hulp...
Lees verder