Over de campagne
Het doel van de campagne is heel Nederland inspireren om iets goeds te doen voor een ander. Dat kan namelijk iedereen, je hebt altijd wel ergens een uurtje over. Een uur voelt misschien als niets bijzonders. Er zitten er 24 in een dag. 8760 en een beetje in een jaar. Maar een uurtje hulp krijgen is heel speciaal. Hiermee kun je écht het verschil maken in het leven van een ander.
Voor de campagne is een TV commercial opgenomen, ging Everon Jackson Hooi vloggend vrijwilligen, werd er een swipe test gemaakt om snel je perfecte do good match te vinden, werden de mooie verhalen opgetekend en álle uurtjes hulp verzameld op 1 plek en ge-ematched.
Het resultaat? Meer dan 60.000 uurtjes geleverde hulp. Indrukwekkend genoeg voor die zo gewilde SAN award nominatie. We kijken uit naar de uitreiking 6 juni, maar alleen deze 2e nominatie op rij is al een enorme eer! Dankjewel de Volksbank collega’s en crew, samen voor een Beter Nederland ✌️